Afterfall Reconquest JPG.jpg

Afterfall: Reconquest[1] (початкова назва - Afterfall: Pearl of the Wastelands[2]) - це епізодична відеогра, шутер від третьої особи, розроблена Intoxicate Studios та опублікована Nicolas Entertainment Group для Microsoft Windows.

Продовження Afterfall: Insanity.

Історія створення

19 жовтня 2012 року Nicolas Entertainment Group створила окрему сторінку в соціальній мережі Facebook під назвою Pearl of the Wasteland, на якій повідомлялося, що Afterfall: Insanity отримає продовження.

9 травня 2013 року сторінка була перейменована в Afterfall: Reconquest - це і стало назвою наступної частині гри. На сторінці гри в Facebook регулярно публікувалися вигадані записи героїв, які вижили.

Afterfall: Reconquest повинна була мати 9 епізодів, однак компанія встигла опублікувати тільки перший з них, оскільки потім оголосила про своє банкрутство. Це сталося через судові позови Epic Games, чий рушій Unreal Engine 3 був використаний для створення Afterfall: Insanity. Таким чином, Afterfall: Insanity перестала поширюватися через Steam, а розробка наступних епізодів Afterfall: Reconquest була зупинена.

Геймплей

Гра, як і її попередник, є шутером від третьої особи, однак має напівідкритий світ. Художнє оформлення гри нагадує чорно-білий комікс.

Вороги

Персонаж зустрічає 2 види ворогів - людей і мутантів, кожен з яких був присутній у Afterfall: Insanity:

Зброя

Жнець використовує 2 види зброї одночасно: GX-10 в правій руці та зброю Женця в лівій.

Сюжет

Події гри відбуваються через 63 роки після подій Afterfall: Insanity.Люди, які сховались у "священних містах" в горах, прежили ядерну війну, однак через декілька років ресурси в цих містах вичерпались, і люди були змушені шукати нові землі, на яких можна вижити.

Фракції

Влада на певних територіях належить певним фракціям - Сім'ям. В грі представлені наступні 3 фракції:

Персонажі

Персонажі Afterfall: Reconquest. Зліва направо: Надія Ірів, Жнець і Роттгар.

У грі мали бути 3 ігрових персонажі, кожен зі своєю історією, яка описана в трьох епізодах.

Через банкрутство видавця вийшов лише один епізод - перший епізод історії Женця.

Примітки

  1. Укр. Перезавоювання.
  2. Укр. Перлина Пустищ.