Вікі Afterfall: Insanity
Advertisement

Полковник Генріх Потоцький - персонаж в Afterfall: Insanity.

Біографія

Після завершення військового училища Потоцький вступив у польську армію в званні сержанта. З юності цікавився політикою, займався науковою діяльністю - політичними дослідженнями.

Полковник очолив Сховище "Слава" після Першого Дня. Оскільки Сховище має вихід на тестовий полігон і у Сховищі служили вірні полковникові бійці, можна припустити, що Потоцький керував Сховищем як військовим об'єктом і до катастрофи.

У Сховищі Потоцький встановив "сильну владу" - диктатуру, яка трималась на підтримці солдатів і системі тотального стеження.

Під час епідемії Полковник зумів евакуювати приблизно половину мешканців Сховища - це можна зрозуміти з його слів: "Вітаю, Токай: ти знищив половину населення Землі!". Оскільки ще ніхто не знав, що у Сховищі "Рука" теж є люди, які пережили катастрофу, можна зробити висновок, що Полковник сказав правду.

У фінальному ролику в Extended Edition позаду солдата з "Руки" можна помітити людину в тіні, чий силует разюче схожий на силует Полковника. Отже, Потоцький і хоча б частина евакуйованих дістались до "руки", до того ж - здоровими.

Особистість

Дуже суворий офіцер, який любить порядок і не терпить, коли хтось намагається йому заперечити. Не здатний приховати свої емоції, що особливо помітно під час відеороликів у Extended Edition - у вибухах люті полковник різко хапається руками за стіл і кричить на співрозмовника.

Також слід врахувати, що жорстке правління Полковника - поштовх для Диверсанта і,як наслідок, одна з причин епідемії у Сховищі.

Однак, як і сказав сам Потоцький: "Кожен свій вчинок я присвятив порятунку тих, хто мані довіряв!". Хоча повагою Потоцький користувався далеко не у всіх жителів сховища, що можна зрозуміти з реплік на рівні Життя у Сховищі. Полковник зміг врятувати частину жителів і до кінця виконував свій обов'язок.

Цікаві факти

  • Елементом системи слідкування за жителями "Слави" був Альберт Токай, який, як сказав Марчін, "записував думки людей і доносив їх Полковнику".
  • Імовірно, деякі з врятованих Полковником жителів Сховища були зараженими - це пояснює присутність Мутантів-Гусарів на шляху до поверхні на рівні Місто світла.
  • В описі Мутантів-Солдатів сказано, що до зараження вони були наглядачами, які стежили за ув'язненими, що виконували важку роботу на нижніх рівнях Сховища. З цього можна зробити висновок, що диктатор Потоцький влаштував у Сховищі в'язницю для незгодних з його режимом.
Advertisement