Ця стаття містить перелік документів, які можна знайти на рівні Перерване послання.

Список документів

Невелика записка

Записка знаходиться лежить не столі на самому початку рівня.

Потрібен якомога більший гайковий ключ. Газові труби сильно зношені. Їх треба ремонтувати, інакши виникнуть витоки.

Записка зварювальника

Записка знаходиться на ящику з інструментами зварювальника.

Працюючи в службовому коридорі за кабінетом Полковника (який веде невідомо куди), я почув дитячі голоси. Присягаюся! Діти не зі Сховища, тому що вони сюди точно не дісталися б. В мене їде дах? Сподіваюсь, що ні. не хочеться йти до Токая і розкривати свої таємниці... Полковник відправив мене в інженерний сектор, щоб заварити двері в житлові приміщення - перекрити входи і виходи, поки не відремонтують вентиляцію. Дивне прохання...

Клаптик паперу №1

Знаходиться на столі ліворуч від сидячого трупа в кімнаті з таємним входом в інженерний сектор.

Необхідно забиратись звідси... Але куди піти? Ззовні немає нічого, крім смерті...

Масові психози

Знаходиться на столі в приймальні медичного відділення - там , де можна прослухати голосову пошту.

Відразу після евакуації в Перший День люди, замкнені у Сховищі, почали проявляти знервованість та стурбованість. Ряд хімікатів, які використовувались під час будівництва бункера, посилили ці симптоми. Спочатку владі вдавалось швидко і непомітно ізольовувати хворих із загостреннями, але пізніше виявилось, що одужання настає лише внаслідок тривалої, регулярної психотерапії. Окрім цього, хвороба, відома як "синдром ізоляції" - не єдина недуга, яка вразила мешканців "Слави".

Записка зброяря

Записка знаходиться в кімнаті Марчіна: на диванчику напроти телевізора.

Пам'ятай основні правила поводження зі зброєю.

Перше: ніколи не направляй ствол на людину, якщо не збираєшся в неї стріляти. Зброя небезпечна, її вигляд може викликати паніку.

Друге: тримай зброю на запобіжнику, але не забуть зняти його перед стрільбою. Випадковий постріл такий же небезпечний, як і запізніла реакція.

Третє: утримуй зброю в чистоті. Забруднення може призвести до осічки, яка коштуватиме тобі життя.

І останнє: завжди рахуй, скільки патронів в тебе залишилось. Порожній магазин у важкій ситуації - вірна смерть.

Записка Марчіна

Записка лежить на підлозі біля тіла Марчіна.

Все, більше не можу. Я знаю надто багато... і це гризе мене зсередини. Це жах... <решта приховане великою плямою крові>.

Клаптик паперу №2

Лежить у серверній навпроти входу.

Виявлений вами клаптик паперу, схоже, був чорновиком якоїсь старої проектної документації. Він списаний інженерними викладками, серійними номерами та іншими даними. Імовірно, хтось намагався розрахувати міцність і структурну цілісність однієї з печер.

Сховища в данному районі

Документ записується на КПК автоматично після взаємодії з комп'ютерами в серверній.

З усіх споруд, побудованих корпорацією AiD в даному районі, найважливішими є Сховища "Слава" і "Кулак". Ці підземні бункери, призначені для експериментів і випробувань зброї, достатньо міцні, щоб пережити будь-яку загрозу, окрім прямого влучання ядерної боєголовки.

"Кулак" повинен був прийняти найважливіших громадян, найголовніші предмети та технології. Ми не знаємо, наскільки успішно реалізували проект Afterfall у метушні Першого Дня, але комусь, безперечно, вдалось дістатись до бункера і закрити його зсередини. На жаль, встановити контакт з "Кулаком" неможливо. Системи зв'язку знищені вибухами, а залізничні тунелі обвалились. Умови ж на поверхні поки що надто небезпечні для експедиції. Тим не менш, якби я міг відібрати декількох сильних, цілеспрямованих людей, готових ризикнути, то подумав би над цією ідеєю. Якщо "Кулак" вцілів і там є живі люди, то туди можна потрапити залізничною дорогою із закритого технічного сектору Сховища.

Брудна таємнича записка

Записка знаходиться на тумбочці праворуч від місця, де гусари повели Кароліну.

<клаптик відірваний> ...у зв'язку з ситуацією... <велика чорнильна пляма> ...це, звісно, необов'язково... <ще одна пляма> ... ніхто не виживе. Нам потрібен хтось з хорошими навичками чи достатньою фізичною силою, щоб... <маленька пляма> ...експеримент. <дірка в папері> ...Нам, скоріше за все, доведеться... <пляма> ...Токай неодмінно опиратиметься. Сробіть все можливе, щоб... <пляма> ...Нам не можна відволікатись на... <решта навмисне відірвана>

В записці йдеться про тренування бійців на Тестовому полігоні для майбутніх експедицій на поверхню.