Ця стаття містить список правил, які необхідно дотримуватись на Вікі і варіанти покарань за їх порушення, а також рекомендіції щодо діяльності на Вікі.

Правила

Заборонено!

  1. Заборона націоналістичної ксенофобії! Суворо забороняється вживання термінів, які пов'язані з великодержавним шовінізмом, війною на Сході України, національністю, місцем проживання, віросповіданням. Зокрема - українофобія, русофобія та антисемітизм.
  2. Заборона ображати учасників Вікі! Стосується будь-якої тематики - погрози, матюки тощо.
  3. Заборона прославляти людиноненависницькі ідеології! Наприклад - націонал-соціалізм (нацизм), комунізм, сталінізм або путінізм.
  4. Заборона писати необґрунтовану та непов'язану з грою інформацію! Якщо Ви маєте припущення щодо сюжету гри, можете їх додавати у статті, але лише в тому випадку, якщо Ви маєте аргументи на підтвердження своїх гіпотез. В іншому випадку припущення слід висловлювати в коментарях або блогах.
  5. Заборона на текст від першої особи! Наприклад, "Я думаю...", "По-моєму...", "Хочу сказати, що..." тощо.
    1. Дозволяється у коментарях, блогах та сторінках обговорення. Заборона стосується суто статей Вікі.
    2. Дозволяється використання цитат у статтях.
  6. Заборона пропаганди! Див. Заборони №1, №2 і №3.

Дозволено!

  1. Рекламувати свою продукцію. Дозволяється залишати в коментарях та блогах посилання на фанатські твори та відео в YouTube, але лише ті, які мають відношення до Afterfall: Insanity.
  2. Критикувати діяльність адміністраторів. Адміністрація Вікі - це найдосвідченіші учасники, які слідкують за дотриманням правил та створенням статей. Вони не є диктаторами, тому Ви можете поставити під сумнів їхні рішення.
  3. Лаятися чи навіть розмовляти матом. Мат - це велике культурне досягнення, тому не варто себе стримувати. Головне - не ображати інших учасників!

Рекомендації

  1. Ставити питання бажано на сторінках учасників, а не у коментарях під статтями. Так буде більше шансів, що ви отримаєте відповідь - плюс Вам надійде відповідне повідомлення.
  2. Не варто набивати правки заради значків, оскільки це може завадити отримати нові права учасника (див. нижче).

Покарання

Для зареєстрованих учасників

  1. Попередження. Стандартна дія під час першого порушення. Матеріал, який образив інших учасників або сильно псує вміст статей видаляється. При повторному порушенні може бути застосоване блокування.
  2. Видалення інформації. Якщо учасник додав інформацію, яка не підходить для Вікі, але не порушує правила, має бути видаленим. При цьому можна обійтись навіть без попередження.
  3. Блокування. Крайній захід, який вживається після повторних порушень. Однак перед блокуванням проходить "розгляд справи", оскільки цілком імовірно, що слова учасника неправильно зрозуміли. Наприклад, учасник залишив коментар, який образив патріотичні почуття іншого учасника. Той подав скаргу і попросив, щоб адміністрація заблокувала порушника. При цьому порушник має отримати повідомлення і дати відповідь. Якщо він зуміє пояснити неоднозначний зміст написаного, "справа закривається" без будь-якого покарання.