Вікі Afterfall: Insanity
Advertisement

Якщо Вас цікавить стаття про рівень, перейдіть за посиланням: Місто світла.

Місто Світла - локація в Afterfall: Insanity.

Історія

Велике польське місто (справжня назва невідома), оточене горами. В Перший День саме поблизу Міста Світла вибухнула експериментальна ядерна бомба "Ентропія" - на відстані 500 кілометрів від околиць міста.

Частину мешканців вдалось евакуювати у Сховища та на територію Тестового полігону. Скоріше за все, решта мешканців загинули: всюди на території міста розкитаді трупи, випалені Сонцем до стану обвуглених мумій.

Опис

Судячи зі стану руїн, місто не сильно постраждало від ядерних бомбардувань: руйнування спричинені в першу чергу часом. В Перший День на місто впав літак, рештки якого Альберт побачив наповерхні.

Над містом утворився феномен - ядерне літо. Через руйнування озонового шару сонячне випромінювання здатне протягом лічених секунд підсмажити людину. Вплив сонячного світла також викликає сильні галюцинації.

Мешканці

Мешканцями Міста Світла є химери - людиноподібні мутанти, які мають імунітет до сонячного світла. Вони можуть проникати в Сховища чи на територію Тестового полігону, де нападають на людей.

Цікаві факти

  • Гори навколо міста вказують на те, що Місто Світла знаходиться у південній частині Польщі.
  • Якщо вірити гіпотезі Альберта, що химери раніше були людьми, то виходить, що не всі мешканці міста, яких не вдалось врятувати, загинули. Деякі з них мутували і перетворились на химер. Можливо, ця мутація - пристосування до екстремальних умов ядерного літа, на що вказує імунітет химер до дії сонячних променів.

Галерея

Advertisement