Вікі Afterfall: Insanity
Advertisement

Де не світить Сонце - другий рівень Afterfall: Insanity.

Сюжет

Альберт прокинувся і зрозумів, що події попереднього рівня - всього лише сон. Після "ввічливого" висловлювання про професіоналізм психіатра, пацієнтка покинула кабінет, а сам лікар вирушив у бар. По дорозі він зустрів Марчіна, який сказав, що полковник Потоцький вимагає, щов той прийшов у конференц-зал. Тим не менше, Альберт пішов у бар, де зустрів Кароліну. Після короткого діалогу Альберт вирушив до Полковник, який розповів про "проблему з поведінкою" на другому рівні Сховища.

Коли наш психіатр спустився на другий рівень (разом з двома гвардійцями), на них напав божевільний, якого один з солдатів побив до смерті. Альберт його приспав транквілізатором і був змушений йти далі сам. Пробиваючись через психів і "лікуючи" їх транквілізаторами і сокирою, Альберт випадково почув повідомлення від професора Томашевського. Виявилось, що причиною масового божевілля став вірус, який спричинив сильні пошкодження нервової системи заражених. Більше того: деякі заражені стали мутантами.

З'ясувавши причину дивної поведінки, Альберт потрапив у камеру очистки відходів, де його ледь не втопили у "їдкій рідині". Згодом невідомий мужик ледь не перетворив Сховище в радіоактивний попіл - намагавсмя підірвати ядерний реактор. З підказками професора наш лікар поремонтував реактор, знайшов вчених і допоміг професору запустити вентиляцію - вірус на рівні був знищений. Однак, коли Томашевський відкрив лабораторію, в якій були закриті вчені, на них напав Мутант-Солдат. Вижив лише Альберт, якому довелось синтезувати вакцину від віруса для всього Сховища.

Цікаві факти

  • Єдиний рівень, в якому є пістолет з транквілізаторами - Ін'єктор TG-2.

Див. також