Ця стаття містить перелік документів, які знаходяться на рівні Втеча.

Перелік документів

Газета №3

Газета лежить на столі ліворуч в кімнаті з порожніми пляшками з-під ліків. Щоб потрапити туди, необхідно вибити ногою двері ліворуч від закритих на замок дверей, на яких висить замок - після вбивства химери, від якої Альберт тікав.

Новий рекорд в естафеті 4х400 м!

Польські бігуни поставили новий світовий рекорд. Сомалійці були близькі до перемоги цього року, але навіть їхні раптові атаки не змогли зупинити "золоту польську четвірку".

Закривавлений аркуш паперу

Записка лежить на підлозі в під'їзді, куди необхідно зайти, щоб піднятись нагору і вбити канібала, який скидає в провулок підпалені бочки з пальним.

Клапоть виглядає так, наче його занурили в кров. Під шаром засохлої крові видно одне єдине слово, написане темним чорнилом незрозумілого кольору: "відплата".

Газета №4

Газета лежить на землі посеред ринку.

У світі науки: пластикові будинки.

Прорив у вивченні композитних полімерів. Нові матеріали здійснять революцію у будівництві.

Перелік покупок

Записка лежить на столі у підсобці магазину. Праворуч від записки лежить Скажений Бик.

Чиста вода (2 л); 1 кг борошна; пакет желатину. Спробуй дістати свіжі фрукти і десяток яєць. Якщо треба, спитай Даніеля, в нього зазвичай є все.